شناسهٔ خبر: 223798 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیشرفت پروژه بیمارستان شوشتر به ۸۶ درصد رسید

بازدید مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق پنج و شش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، از پیشرفت ۸۶ درصدی بیمارستان شوشتر و آمادگی برای تحویل این پروژه در سال جاری خبر داد و گفت: در جریان بازدید میدانی از مراحل پایانی این طرح درمانی، نشست مشترکی نیز با فرماندار شوشتر جهت هماهنگی نهایی برای برقراری انشعابات زیربنایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان مجری ساختمان‌ ها و تاسیسات عمومی و دولتی، مهدی محمدی‌نیا، مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق پنج و شش سازمان، در بازدید از آخرین وضعیت اجرایی بیمارستان شوشتر، این پروژه را در یک قدمی بهره‌برداری توصیف کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، عملیات ساختمانی بیمارستان به پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی رسیده است و هم‌اکنون تیم‌های اجرایی در حال پیشبرد مراحل نهایی و نازک‌کاری پروژه هستند.

محمدی‌نیا در تشریح اقدامات مدیریتی برای سرعت‌بخشی به کار افزود: خوشبختانه مناقصه انتخاب پیمانکار تکمیلی با موفقیت برگزار و پیمانکار ذی‌صلاح انتخاب شده است. با استقرار تیم جدید، جبهه‌های کاری با توان بیشتری دنبال خواهد شد تا هیچ‌گونه وقفه‌ای در عملیات اجرایی ایجاد نشود.

وی همچنین به نشست مشترک خود با فرماندار شوشتر در محل فرمانداری اشاره کرد و گفت: در این جلسه هماهنگی‌های بسیار خوبی در خصوص برقراری انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب صورت گرفت. همکاری نزدیک فرمانداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان، پیش‌شرط اصلی برای تست تجهیزات و آماده‌سازی نهایی بنا جهت تحویل به وزارت بهداشت است.

مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق پنج و شش سازمان خاطرنشان کرد: در صورت محقق شدن و جذب به‌موقع اعتبارات پیش‌بینی شده در سال جاری، سازمان مجری این آمادگی را دارد تا بیمارستان شوشتر را طی ماه‌های آتی تکمیل و برای خدمت‌رسانی به مردم شریف منطقه تحویل دهد.